Finbesök.


Klev upp tidigt i morse, kokade gröt till Kevin och vi åt frukost :)
Efter en massa bus och lek så skulle han sova en liten stund och jag passade på att hoppa in i duschen men upptäckte att balsamet var slut!!! GAAAH tur att jag upptäckte det innan jag blötte håret för annars hade jag varit hårlös innan jag lyckets kamma ur det! Men jaja håret får väl vänta tills ikväll när jag förmodligen hunnit springa ner i höstkylan på affären!

Just nu har jag fått finbesök av Linda :) Sitter och dricker kaffe, leker med Kevin och tittar på när han dansar för fullt till sin musik :)

Gullunge <3


Snart kommer nog lillhulda hem och då kommer jag nog att börja med maten. Det blir tidig mat i dag för jag är redan hungrig haha och Saga är ALLTID hungrig när hon kommer hem ifrån skolan.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0