10 år tillsammans!


Idag firar jag och min andra hälft 10 år tillsammans!







Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig!
Kärleken gror sig starkare för varje år som går och dagarna jag får spendera med dig är guld värda!
Vi har gått igenom en hel del tillsammans det har gått upp och det har gått ner men allt som varit har bara gett oss mer kött på benen och styrka tillsammans!
Det sägs att alla har en själsfrände, en andra hälft som man hör ihop med. En som man levt med i tidigare liv och jag VET att det är du! Jag är så himla glad att vi fann varandra!
Vi har 2 underbara barn som vi skapat och älskar mer än något! Vem vet vad som händer i framtiden men jag vet att jag ska göra ALLT för att vi ska få ett långt och lyckligt liv ända in i graven, så ses vi där på andra sidan och fortsätter våran resa där :)
10 ÅR älskling! tiden går så otroligt fort! Jag minns dagen som igår då vi sprang på varandra, vi sa hej och log till varandra, ett sånt där nyfiket leende som gav fjärilar i magen :) Flera gånger sprang vi på varandra med samma hej, samma leende och vi undrade.... Plötsligt en dag eller snarare kväll så hade vi hamnat på samma fest och det var där det hela började. Vi pratade en hel del och bytte nummer med varandra sen blev det samtal hit och dit :)

Vad kan jag säga? Jag är stolt över dig på många vis! Du har haft dina problem och jag har fått följa med på din resa och jäääääklar vad jag har varit nära på att gå och en dag så blev det så, vi flyttade isär. Jag orkade inte mer! MEN du växte något enormt, det hände någonting och den där lilla stunden isär behövde vi. Kärleken har alltid varit för stark och på något vis långt innuti mig så visst jag! Jag visste att en dag så kommer det att vara bra! Och jäklar vad rätt jag hade! :)
Jag är tacksam över att livet förde oss samman trots allt. Vi hör ihop och så enkelt är det bara!

10 år i med och motgång men ack så värt det!!


Jag älskar dig och våra underbara barn! med er är livet fulländat!





Ja idag så firar vi 10 år. Det är ganska bra gjort ellerhur? :) Synd bara att han är och jobbar haha. Det är väl typiskt. Men men vi har sagt att vi får ta vårat firande sen istället.
Nu är jag äntligen tillbaka här i bloggen! Det blev en riktigt lång bloggpaus men välbehövligt och skönt! Jag har inte setat vid datorn alls dagtid på över 2 veckor. På kvällen har jag kunnat gå ut men enbart för att kika lite snabbt. Kommentarer har jag inte heller svarat på men nu är jag som sagt tillbaka så nu kommer det svar :)

Jag hoppas att ni har haft det bra. :)

Kraaaaaam!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0