Julstämmning?


Välkommen Söndag, du gråa dystra dag...

Nej inte var det någon snö när man klev upp här inte. Regn och rusk, tråkigt och grått! Inte för att jag längtar efter snön så¨men nu ska det ju snart julpyntas eftersom att 1:a advent är nästa söndag och visst hade det väl varit mycket trevligare med snö då ka jag tycka :)
Det käns inte direkt som att man har den där stämningen och lusten till att stryka och sätta upp gardiner osv när inte ens den första snön har lagt sig på marken eller vad tycker ni?

Jag längtar faktiskt tills det är dags. Det kliar i fingrarna på mig att få sätta igång med julstöket, slå sig ner på en stol omgiven av ända ljus och den där burriiga mysiga stämningen som blir och blädra i en inspirerande tidning tillsammans med en kopp kaffe och ett par pepparkakor!! :) Mmmm.




Jag bara äääälskar den där sängen med strumpor hängandes på :)



En julgran i guld? Ja varför inte. Jag är en silver människa men konstigt nog så har jag fått upp mina ögon för guld den senaste tiden men då bara på vissa saker.. Det får inte bli för mycket! Silver dock gör det ingen skada om det blir mycket av, det är lixom en len färg för ögat :)



Vackert  eller vad?? :P



Denna julgran skulle jag vilja ha!!!
Visst är det vackert med riktiga granar men jag gillar inte allt barr så jag äger en plastgran vilket jag tycker är fint men den jag har är ju absolut inte fin om man jämför med denna!
Jag vill ha en tät gran med småljus och ett + var att det även är vitt på den :) Nu har jag hittat denna gran på en amerikansk sida men ser jag en i sverige så bara måste jag överväga att köpa en sån :)


Vad har du för julgran? :)

Kraaaam!




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0