Tvätt-tant!


Tvätt, tvätt & mera tvätt.
Här är man uppe för att köra det tidiga passet i tvättstugan 8-12. Berget med tvätt har inte varit så högt på länge! Jag missade min tid igår så jag fick verkligen lov att sätta upp en tid idag och då var det bara det tidiga passet ledigt så JAPP JAPP det var bara att kliva upp och sätta igång. Skönt att få allt upptvättat i alla fall.

Jag bara LÄNGTAR till den dag man har råd att köpa en ny tvättmaskin. Jag har ju varit van att tvätta här hemma. Det är så skönt att kunna tvätta när man vill så slipper det där berget växa sig högt så att man får leta sig fram till toaletten (typ) :D
Dumma, dumma maskin som gav upp!

Vad händer idag då tro? Jag antar att det bara blir en dag hemma i myskläderna, det känns så nu i alla fall. Kanske man ska leta fram lite julsaker?? Men Åååå det känns ju inte som att man vill det heller, ingen känsla eller stämning alls! Jag är rädd för att jag inte kommer att kunna njuta av det lika som jag brukar om jag slänger upp sakerna nu. Det känns tidigt på något vis och ingen snö... Trisst!

Önskar dig en fin dag!
Förresten.. Har ni julpyntat något än eller när ska ni sätta igång hade ni tänkt?

En bild från förra året... Köket..




Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuud vilken mysig bild! :D

2011-11-21 @ 15:13:15
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0