Kaos på H&M


Haha jag sitter och försöker att komma in på H&Ms hemsida men det är helt OMÖJLIGT!
Idag släpptes ju Versace kollektionen så det är många som shoppar loss och ska vara först men jag antar att alla sitter och sliter håret av sig av ilska för att sidan inte vill fungera :)

Jag själv gick ut för att klicka hem ett eller två plagg, jag kom ut efter ett bra tag men när man väl kom ut och skulle trycka sig in på något så kom man fram till en sida där det står att det är många besökare och man får försöka igen men och så håller det på, det är som sagt omöjligt. Jag lyckades klicka i mina plagg i alla fall men nu kommer jag ju inte ut för att kunna slutföra beställningen.

Vilket kaos det blir men visst är det väl häftigt att kunna köpa versace kläder till någorlunda humana priser. Jag valde inge dyrt, tog typ dom 2 billigaste bara för att få hem och prova sen får vi väl se om det är något som jag fastnar för men samtidigt så känner jag ju som så att jag kan få flera plagg för samma summa så om jag känner mig själv så kommer det nog inte att ligga något versaceplagg i min garderob haha. Som mamma så är man snål emot sig själv i alla fall jag :)
Köper jag kläder så är det oftast på rea, man har ju ungar att tänka på också och det är ju nästan roligare att köpa till dom :)

Jag skulle inte vilja vara en av dom som står på en av dom utvalda H&M butikerna idag...! Förstå vilket kaos, vilken kö och galna brudar som roffar åt sig allt dom ser bara för att kunna glänsa och skryta med sin versace klänning eller vad det nu är haha. Jag är ingen märkesgalning så. Tycker mest att det skulle vara roligt att kunna äga något märkesplagg att kunna ha till finare tillfällen.
Men nu är det ju också som så att vem fan ser om man har ett märkesplagg? Det finns sååå många som shoppar på dyra affärer och väljer dyra plagg bara för att det ska kosta men ställer du en person i tex en dyr kläning framför dig och en person i en liknande kläning men av en billig penning så kan du inte se skillnad på vilken av dom som är dyr. Varför denna hysteri egentligen? Det är i stort sett bara den som bär plagget som vet vad det är för märke och vad den kostade om det nu inte står på plagget eller sitter ett märke där. Nu är det ju så att dom som har pengar och vill ha dyrare märkeskläder ska väl självklart få köpa och bära dom men det är inte det jag menar. Jag syftar på såna som inte har råd egentligen, dom som bara vill skina och skryta bara för att vilja vara finare än andra och ser ner på dom som går på tex cubus H&M osv.

Fasen vad det bar iväg nu då haha :)

Jaja budgetmamman här ska väl se om hon hittar något plagg för 99:- istället.... Men visst är väl H&M bra på så vis tycker jag. Många andra affärer också för den delen. Många snygga kläder för en billig peng det gillar vi.. Eller? Det beror väl på vem som läser :D

Kram på er!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0