Julklappsjakt!


God kväll!

Imorgon styr vi vovlon mot borlänge och kupolen! Vi ska på klappjakt... :)

Det står verkligen heeelt still i huvudet på vad man ska köpa. Det är ju så himlans svårt att hitta saker åt andra.
Hur tycker du att det är att hitta julklappar?
Jag är en sån som letar ihjäl mig och sen köper jag något bara men ångrar mig sen eftersom att det käns som att personen inte kommer att bli särsklit nöjd!
Varför är jag så?
Jag känner mig så himla krånlig och virrig! Men men jag hoppas att jag hittar saker i morgon som blir BRA!

Ja men så ni vet så blir jag helt frånvarande ifrån bloggen i morgon i alla fall. Hela dagen kommer ju att gå åt. Kliva upp tidigt för attt åka iväg och kommer inte komma hem fören på kvällen och då kommer man ju att vara lagomt trött och mör i både kropp ooch knopp..


Nu önskar jag er en god natt och en fin morgondag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Åh, tack så jätte mycket för din award! :D

Ska genast sätta mig ner och pula lte på den såfort jag är klar me de ja ska här hemma!



Sv:

Tack så jätte mycket för din kommentar som ramlade in! Men nu är vi hemma och är iallafall på bättringsvägen.. Tusen tack för dina stöttande ord!<3



Hoppas att allting är bra med er själva?

Massa Kramar!

2011-11-30 @ 09:53:12
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0