Jag har nyss avnjutit...


En underbart god middag med mina fina älsklingar!



Nu har ju jag min värdelösa mobilkamera så bilden gör sig INTE rättvis om man säger så :)

Idag provade vi i alla fall något nytt. Det blev baconinlindad fläskfile fylld med philadelphiaost med smak av vitlök & örter! Potatishalvor i ugnen, beasås och en god sallad till det!
Gissa om det var gott!?
Mmmm kan jag säga... Såå det får vi lov att göra flera gånger.


Älsklingen har gått runt i hela lägenheten och tänt en massa ljus så nu glimmar det så där magiskt fint överallt och lite senare så blir det att titta på film och äta lite sånt där onyttigt gotgott :)
Det här kommer att bli en riktig myskväll!

Vad gör ni denna fredag?

Hoppas att ni har det bra och får en fin kväll!
Kramar.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej kompis. Ser riktigt gott ut!! Å så mysigt med fil å godis å tända ljus. Själv ska jag åka å jobba om en dryg timme... Jobbar natt hela helgen. Men imorgon tänkte jag äntligen försöka pallra mej till gymmet eftersom jag nu fixat kortet... Bättre sent än aldrig ;)



Kan du fortfarande inte se de lösenordsskyddade?



KRAMAR å hälsa fiiina familjen!

2011-11-04 @ 19:14:46
URL: http://endelavmej.wordpress.com
Postat av: Therese

Jag köpte kort på morahälsan/mora träningscenter, 299 kr månaden. Nu ska det användas. Var där i morse. Jag tänkte på det här med jobb, för om benny vet HUR han jobbar så kanske du skulle kunna få ihop det. Thord jobbar ju oxå kvällar å helger å nätter vilket gjorde att jag tänkte att detta kommer ALDRIG gå, men så fick vi ihop det så bra. Thords tjänst på 100 % och min på 80/85% och barnen behöver bara vara på dagis 1(!) dag i veckan. Typ. Å 1 kväll på 6 veckor behöver vi barnvakt. Detta blir såklart svårare för dej då han jobbar borta! Men som vikarie? Då får man ju säga nej. Kolla upp, tycker jag! Kram på dej.

2011-11-05 @ 16:26:13
URL: http://endelavmej.wordpress.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0