Jag hänger inte riktigt med!!


Ja men så känns det.
Igår tex när Saga var i skolan så åkte vi in på MAXI för att handla. Vi svängde även in på dollarstore och lager 70 som precis öppnat men jag hittade absolut NADA. Vi åkte hem, Saga kom hem ifrån skolan och så åkte vi ner på orsa för nå småärende. Hem, lagade mat som vi även bjöd min mamma och pappa på eftersom att det blev så mycket och guuuuuud va gott det var! Fried rise med kyckling, bacon, räkor, ägg, bladspenat, tomat, lök och sallad!!! Har ni ätit frised rise någon gång??

Jaja men hur som helst så brukar vi i vanliga fall inte komma iväg på handlingsturer fören efter att Saga kommit hem och då brukar ju klockan kanske vara runt 16:00 innan vi är hemma om vi åker till Mora alltså. Så igår kändes det som att klockan var runt den tiden när vi kom hem men i själva verket var klockan 13:00 ja ni förstår säkert att dagen kändes huuur lång som helst! och så tycker jag att det är nu... Mörkret har inte bara smygit sig på utan PANG så är det mörkt hur tidigt som helst och jag känner att jag inte hänger med alls!
Jag blir så fruktansvärt trött fort och orken till att göra något känns putts väck. Det kommer nog att ta sin lilla tid att vänja sig vid detta kan jag tro, det käns som det i alla fall!..

Idag har varit en väldigt händelselös dag. Det enda av nytta i hemmet som gjorts är att damma av och ta reda på disk men jag har väl hur mycket som helst som jag vill ta tag i egentligen och FÄRGA HÅRET står högt på min att göra lista nu!! ca 2 cm utväxt är inte så schnygggt, speciellt inte om den riktiga hårfärgen är råttfärgat och då menar jag verkligen RÅTTFÄRGAT! Bläää!


Lämna gärna en uppiggande kommentar är du snäll. Skulle göra mig GLAD :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Råttfärgat här med, men jag låter det växa ut :P tihii

2011-11-19 @ 17:31:01
URL: http://endelavmej.wordpress.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0