Halloween!


Det var en ledsen Saga och en förvirrad mamma här igår.
Det var ju så att alla barnen gick bus eller godis igår och i mitt förvirrade huvud så hade jag fått för mig att det var nu till helgen som det var halloween.
Men jag har ju hört så mycket olika tex att igår så firade dom halloween i usa men att det är halloween i sverige till helgen. Det står ju inte heller i almanackan när det är halloween utan bara alla helgons dag som är nu till helgen och så står det ju ingenstans heller om när det är halloween.
Blir så förvirrad.

Men i alla fall. Saga fick öppna dörren åt hur många barn som helst igår och hon var jätteledsen över att jag hade tagit fel och jag blev irriterad och ledsen på mig själv. Inte nog med det så tog allt hennes godis slut så då blev hon ju ledsen för det också.
Jag tänkte att jag skulle gottgöra henne till helgen på nå vis pga mitt fel jag gjorde men idag så löste allt sig i alla fall.
En kompis till Saga kom och sa att hon inte heller hade gått bus eller godis igår och undrade om inte dom skulle gå tillsammans idag i stället. ja så nu blev allt bra till slut ändå. Hon fick gå bus eller godis en dag försent men vad gör det och så fick hon ju både godis och pengar :)

Det blev ingen bild tagen idag så jag bjuder på en ifrån förra året i stället



Sötnos!


Ja idag har jag då inte gjort någonting! Jag har haft fullt upp ändå med Kevin :)
Jag bestämde mig för att bara vara hemma och gå runt i myskläder osminkad och håret slarvigt uppsatt i en toft. Man behöver såna dagar ibland. Men jag har haft sååååå tråkigt och bara för det så har dagen gått hur sakta som helst.
Hoppas att det blir en lite roligare dag i morgon och att jag har fått lite ork och energi tillbaka för det är nämnligen en bristvara i mig just nu.

Ha en trevlig kväll nu.
Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0