Godmorgon.


Söndag morgon. Det är grått och trisst ute men kylan har fortfarande inte infunnit sig och idag är det 6:e november.
Det är bara att njuta av plusgraderna så länge det går :)
Jag var ut på yr.no och kollade in långtidsprognosen och det ser inte ut som att kylan är på väg än på ett tag. Det som är skönt när snön kommer är ju att det blir så mycket ljusare ute, det käns inte alls lika grått och trisst och det är ju faktiskt vackert med snön.
Eller vad tycker du?

Jag brukar säga det att huvudsaken är att det är snö på jul och nyårsafton sen så bryr jag mig inte så mycket.Vi har ju haft några jular och nyår där det har varit minimalt med snö. Det är ju inte alls samma känsla när man står där på julafton och det är grönt ute och regnar?!

Förra året så föll den första snön den 9:e november och då såg det ut så här utanför dörren



Ja vi får väl se när snön har lust att komma i år.


Idag finns det inga planer för dagen så det blir vad det blir. Söndagar brukar ju inte vara så händelserika och roliga direkt. Man får väl göra det bästa av dagen :)

Ha nu en fin dag!




Kommentarer
Postat av: stina

Åh jag trodde det kommit snö någonstans i Sverige. Vad besviken jag blev när jag såg att det var förra årets snö :( Jag vill ha snö NUUU!

2011-11-06 @ 20:48:26
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0