Första advent & första snön mm mm.....


Hallå alla goa!

Här har det varit fullt upp kan jag säga.
Vi åkte ju som sagt till borlänge i fredags för att handla lite julklappar, några var redan beställda på nätet. Vi hittade en hel del men inte allt! PUH!
Det blev en lång och lite småstressande dag men det är väl som det brukar vara.

Vi har varit på kalas, varit till mora och handla dom sista julklapparna/presenterna, jo för nu är det väldigt många som fyller år också och våran lilla Kevin blir ju hela 1 år på lördag!!

Idag har det bakats lussebullar och just nu inväntar vi portersteken som puttrar i grytan MUMS!

Några bilder har jag inte att bjuda på tyvär. Ni vet mitt kameraproblem MEN! Igår var vi och hämtade ut ett paket på konsum och däri låg en ny KAMERA!!! YES!
Istället för att jag och B skulle hitta något till varandra i år så kom vi fram till att vi skulle köpa en gemensam och en kamera fick det bli... Kevin fyller ju år och det är ju jul och nyår å allt så då vill man ju INTE vara utan kort ellerhur? :)
Det blev ingen systemkamera, det får jag drömma vidare om till den dag man har råd att införskaffa sig en men den vi köpte nu duger ju helt klart :)
Så nu är jag supernöjd över våran julklapp, jag ska bara lära mig den och så måste vi beställa ett minneskort vilket vi såklart glömde. Typiiskt!
Men men snart kommer det att uppdateras med lite bilder igen och det tycker jag är kul :)

Ja den första advent har ju passerat nu och med den så kom också den första snön men den försvann ju nästan lika fort igen. Nästa vecka så verkar vintern komma. Bättre sent än aldrig. Julpyntet åkte upp för en vecka sen men jag har fortfarande inte känt det där myset och stämningen det är nästan så att jag vill slänga upp granen också för att leta känslan haha...
Har du känt någon julstämning än??


Hoppas att ni har haft det bra och får en fin kväll!
Kram!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0