En dag i skolbänken.


Ja idag så har jag spenderat en dag i skolbänken. I 1:a klass, det var ett tag sen :)
Klev upp tidigt och gjorde mig i ordning och så knatade jag och Saga upp till skolan. Hon visste inte att jag skulle följa henne men precis innan hon skulle gå så avslöjade jag mig och hon blev överlycklig! hoppade och skuttade och sa tack tack tack det här kommer att bli den bästa skoldagen någonsin :)

Det var kul och skoj att få sölja med henne och se hur det går för henne och så fick jag ju agera som en liten extrafröken då alla ungar bad mig om hjälp hela tiden :)
Jag var lite orolig över lunchen, i fall att det skulle vara typ blodpudding som jag absolut INTE äter, jag tål inte ens lukten av det.. Man vill ju kunna föregå med gott exempel för barnen och kunna äta men maten var inga problem! Jag valde tydligen heeeeelt rätt dag att föja med på, det var nämligen TACOS!!! MUMS! Så nemo problemo att föregå med gott exempel haha.

När vi var på väg hem så möttes vi av Benny och Kevin som hade varit borta hos farfar och hälsat på. Vi gick hem och huvudvärken kom som ett brev på posten så här har det inte skett mycket sen vi kom hem. Saga och Benny satt och ritade lite, Kevin sov och jag låg på Sagas golv övertäck av mjukisdjur eftersom att Saga bäddat över mig och vi lekte att jag var död haha.


Nu ska det snart ätas middag här hemma sen får vi se vad som händer..

Ha det så fint!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0