Award! :)


Jag har blivit tilldelad en award av fina Therese och ska göra mitt bästa på att svara på dessa frågor :)

1. När ingen ser eller hör mig:

Pratar jag med mig själv eller sjunger som en tok, ser allmänt förvirrad ut och vet inte vad jag ska göra haha :)

2. Jag går aldrig hemifrån utan:

Mobiltelefonen såklart.

3. Min blogg heter som den gör för att:

Ja du. Min tanke först var att blogga enbart om inredning, mitt hem, inspirera andra med bilder och pyssel men nu blev det ju inte alls så. Bloggen blev en vardaglig blogg om lite allt möjligt, mitt liv och mina tankar. Ett bloggnamn går ju inte att ändra så den har bara fått förbli "vitinspiration". Att byta blogg har inte varit något allternativ för mig heller bara för att namnet är som det är :)

4. Om jag vågade skulle jag:

Hoppa fallskärm, Kanske satsa lite på en skådespelarkarriär som jag velat i hela mitt liv men det är ganska så svårt om man har scenskräck :)
Nej nu står det still. Finns nog mycket jag skulle vilja göra men inte vågar :)

5. Om 10 år kommer jag att:

Bo i vårat drömhus med min underbara familj, kanske ha ett 3:e barn, vara ekonomiskt oberoende och jobba hemma med det jag brinner för (eget företag) :)
Jag kommer att vara gift och njuta av livet!


Nu skickar jag vidare denna award till Sandra, Patricia & Nina

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Spännande! ;) Ska försöka knåpa ihop nåt. ;)



SV: Problemet är ju bara att hitta nån som vill köpa alla gamla saker man har som man vill bli av med. :P Men lite pengar ramlar det in iallafall.. :)

2011-11-26 @ 12:07:30
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0