11-11-11


Hej på er denna speciella dag!
Dagens datum är den 11 november 2011 alltså 11-11-11. Det är många som gör något speciellt idag tex att gifta sig!
Vad gör du denna dag?
Vi kommer inte göra något minnesvärt på så sätt i alla fall men visst är det väl häftigt att ha en vigselring med detta datum :) Vilken hysteri det blir egentligen för ett datum kan jag tycka haha.

Här sitter jag i soffan, fortfarande bara morgonrocken på mig :) Jag skulle in och duscha men karln var väl snabb och skulle före så jag får vackert vänta på min tur. Ibland önskar jag att vi hade 2 badrum! Det är en plåga med 1 enda när vi kanske är tre stycken nödiga samtidigt och gubben är först med att göra nummer 2 haha ja ni förstår kanske. Karlar är ju inte särskilt snabba men när man själv sitter där och han ska in då jäklar ska det gå undan hahahaha.

B ska iväg för att hälsa på ett par vänner idag så då tänkte jag åka hem til föräldrarna för att kika hur långt dom har kommit! Det är ju så himla spännande att se förändringarna som blir. Deras kök framför allt har varit i behov av renovering väldigt länge så det ska  bli såååå skönt nu när allt byts ut till nytt!
Ja har man inte eget hus att fippla med och renovera så får man väl njuta med dom som har och hjälpa till där ellerhur? :) Jag bara älskar det. Jag känner hur ett lugn sänker sig över mig när jag får hålla på med sånt och jag flyger lixom iväg i en annan värld. Terapi kan man kalla det på högsta nivå och jag skulle kunna hålla på i timmar!


Nu är gubben klart ÄNTLIGEN så nu är det min tur!
Ha en fin dag..

Kram <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0