Uppe med tuppen!


God morgon.

Här var vi uppe med tuppen.. Halv 7 var klockan när jag vaknade upp och Kevin grät efter mat, tuttarna var tomma haha. Så nu var första morgonen jag fick kliva upp för att göra lite välling åt honom. Det märks att mjölkproduktionen börjar bli nästan obefintlig nu. Både skönt att sluta amma men samtidigt så är det ju så bekvämt och mysigt och seperationsångesten kommer.
Men det är ju så, killen växer och blir stor och han har ju redan fått en tand så nu är det dags.

klockan 9 hade Saga tid hos tandläkaren så vi klev upp och gjorde oss redo. Tandläkarbesöket gick väl bra men hon är rädd och spänd och grejen man har i munnen för att knäppa kort vägrade hon ha, det gick bara inte så några kort fick dom inte knäppa. Lite bökig och känslig är hon. Något hon fått ifrån Benny samma som hennes tänder. Hon har ju tappat en del och dom som kommer upp är det så trång åt så dom växer alldeles krokigt så det blir ett återbesök till hösten, kanske det blir tandställning vi får se.

Efter tandläkaren skjussade jag upp henne till skolan och jag åkte hem och gav Kevin lite gröt och nu ligger han och sover gott en liten stund.


Idag händer det nog inte så mycket, det regnar ju.. Tråkigt som attan men det är bra på sätt och vis också jag måste städa toaletten och dammsuga lite här hemma och ikväll kommer pappa och Benny hem ifrån jobb! :)

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och så ska jag väl sätta igång med sysslorna och lyssna på lite go musik..


Ha det så fiint!



Kramar ifrån mig! <3


Kommentarer
Postat av: Lotta Karlsson

Snygging!! Puss och Kram<3

Din moster!!

Ha det bäst<3

2011-05-27 @ 14:04:46

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0