Tidig present!


Saga har precis kommit in, hon har varit ute och lekt heeeela dagen verkligen. Benny sitter och spelar tv-spel och svär och Kevin har precis tagit steget till drömmarnas värld och sussar gott och jag sitter här och måste lägga ut en bild på min fina present som anlände för ca 1 timme sedan :)

Mamma öppnade ytterdörren och kikade in med sitt huvud och sa att hon velade ge mig min present redan nu. Jaha men det är typiskt min mamma kan jag ju bara säga haha. Hon ska alltid vara först!
Hon och mormor kom hit, dom hade varit i mora en sväng och där hade hon hittat min födelsedagspresent men anledningen att hon velade ge mig den direkt var för att hon inte velade att den skulle ligga i bilen ifall att den skulle gå sönder. Tung var den också å hon orkade väl inte lyfta ur den. Kanske var hon rädd att tappa den :)
Jaja vem vet men ett stort fint inslaget paket tungt utav bara den fick jag i alla fall och när jag öppnade det så var det denna skönhet inuti!



Som just nu pryder mitt vardagsrumsfönster!
Visst var den fiiiin! :)

Tack mamma, pappa och Tobbelobb!


När dom kom hit så satt jag och gav Kevin gröt! Första gången han åt gröt och han tyckte att det var supergott! :)



Sötnos! <3

Börjar vänja honom vid lite mat nu. Jag funderar på att börja vänja av amningen men jag har lite seperationsångest över det hela också.
Saga ammade jag till 6 månade vilket kändes lagomt. Nu har tiden gått så himla fort och det känns på något vis tidigt att sluta med det.
Men det kan ju vara skönt att ha vänjt av det till sommaren.

Jaja vi får se hur jag gör :)
ååååh va stor han blir då! lilla hjärtat....

Ha en fin kväll!





Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0