Soffsittardag!


Ja denna dag har jag spenderat i soffan!
Jag har verkligen inte haft lust med någonting. En riktig slappdag har det varit. Tänkte i morse att jag skulle ta mig ut på en runda men hoppade över det, sen satte jag mig i soffan och drack lite kaffe medans både Benny och Kevin somnade om! :)
Sen har jag bara blivit sittande. Jag har lekt med Kevin och tittat på tv och lite dator har dett också blivit sen kom svägerskan hit , vi åt mat och så åkte B iväg för att fiska.

Ja så nu ska jag väl bara fortsätta att sitta här tror jag haha. evin ligger för tillfället i babygymmet efter att ha sovit en liten stund och jag ska försöka ropa in Saga för att hon ska bada eller duscha och sen göra kväller. Så då är det att natta barnen och sen blir det tv-kväll :)

Som sagt, riktig slappdag men ibland behöver man såna också. Bara vara och koppla av och låta hemmet vara också. Eller ja, jag har faktiskt satt upp en hylla idag så någonting har jag då gjort haha...


Önskar er en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha :) Ja man behöver såna dagar, absolut... Jag har inte gjort mer än att promenerat m hund, pluggat, haft lite besök, vikt nån tvätt å annat lite nödvändigt... Jag har ONT i kroppen pga en ny bäddmadrass i sängen... Inte kul!



Hur länge ska du vara mammaledig? Kram!

2011-05-18 @ 19:55:21
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0