Passa er!


Ja för idag är det fredag den 13:e!
Hoppas att ni klarar er undan trubbel, olyckor och missöden denna olycksaliga dag!

Var ut på en liten gå/springtur nu på morgonen, kändes skönt att få det gjort relativt tidigt så man kan njuta resten utav dagen. Saga är i skolan och Benny är med min far just för tillfället nere och handlar lite. Jag har precis gett Kevin lite mat och sen ska vi nog se om vi kan hinna ut i solen en stund, man vet ju inte när den försvinner...



Var hem till svärfar en sväng här om dagen och avnjöt deras hängmatta!
Vilken fröjd att få ha en hängmatta i sin trädgård! Det ska jag också ha när jag skaffar hus!! :)

Vad gör du idag?

Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Fiiin bild!!

2011-05-13 @ 16:53:30
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Malin

Vi hade en hängmatta på altanen då vi bodde på Barken förut - har aldrig blivit att sätta upp en fast vi bott i huset snart 7 år ;-)

2011-05-13 @ 19:33:49

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0