Mors dag!


Vill såklart gratta min älskade mamma på mors dag!
Världens bästa är hon! Ställer upp till 100% alltid och är värd allt på denna jord...

Sitter just nu hemma hos min mor & far för att träffa min pappa lite innan han drar iväg på jobb igen. Mamma jobbar och slutar halv 5 så då ska jag ge henne en stoooor kram! :)
Inatt så sticker Benny också så det blir att umgås så mycket som möjligt nu av den dag som återstår.
En fin morsdag present fick jag av mina älsklingar också...



Ett par fina sneakers som älsklingen hittade på stockholm outlet i barkaby :)

Hoppas att ni får en fin dag och ett stort grattis till er mammor där ute! Ni är bäst! :)

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är bäst du med, gillar din blogg oxå gumman!!! Kramar på mors dag!! :)

2011-05-29 @ 17:49:16
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0