Lite shopping.


God morgon!

Detta blev en tidig morgon för oss! :)
Jag vaknade när alarmet ringde och Saga skulle kliva upp för att göra sig klar för skoldagen. Oftast ligger Kevin och sover vidare och vaknar först mellan 8 och 9 men inte idag. Lillen bestämde sig för att vakna upp samtidigt som Saga och velade då inte somna om. ÅÅåå va trött jag var, men det var väl bara att kliva upp då.

Åt lite frukost, drack kaffe, bäddade sängen, gav honom gröt och så hoppade jag in i duschen medans han satt i gåstolen och jollrade på för fullt! :)



Så här ser det ut när han sitter i gåstolen :D Haha han tar tag i en leksak, håller den över kanten och SLÄPPER för det är ju så roligt! :)
Han sopar rent det där bordet ganska så fort så nu får man gå och plocka upp leksaker hela dagarna. När jag lägger upp allt så är det en leksakstrumpet som är favoriten. Den tar han tag i direkt och leker med den ända tills han tappar den och resten av sakerna är inte lika intressant så när han väl tappat trumpeten så slänger han bort alla leksaker.. Det ser lite roligt ut :)

Efter jag duschat så la jag honom i vagnen där han nu ligger och sover sin morgonnap..


Ja i går var jag ju in och lämnade in bilen.. Fläkten skulle ju som sagt fixas och det var INTE ett billigt kalas vill jag lova. Det var väl nå fläktfilter och fläktmotorn byttes så nu var man flera tusenlappar fattigare.
Mamma skulle komma och hämta oss efter att hon slutat men precis när hon kom dit så var bilen klar :)
Vi tog oss en tur till lindex för att hämta ut ett gratispaket ifrån libero.



 Gratis är gott :)

Innehöll massa prover osv.. Perfekt.
Tänkte också kika om jag hittade nå kläder till honom men hittade inte mycket och det jag hittade fanns ju såklart inte i hans storlek men det blev i alla fall ett par hängselshorts nu till sommaren och en sjal.



Vi åkte till dollarstore också för att jag skulle inhandla sånt som är bra att handla där som diskmedel, tvål, tandkräm osv meeeen det fanns nästan inget av det jag skulle ha så det blev inget av det jag skulle ha men den här söta kronan fick följa med hem i alla fall :)



Nu ska jag vika lite tvätt ochfixa lite här hemma :)

Ha en fin dag!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0