Lite bilder...


Här kommer lite bilderr ifrån den senaste tiden :)

Torsdag 21 april.
Marknad



Fredag 22 april.
Sagas födelsedag och dom närmsta kom på fika! :)



Saga fick en cykel!!



Mosters man gjorde storstilad entre :)



Massa gott fika!!



Jag fick fina plåtburkar och ett sött hjärta av moster med fam..



kakor och godis :P

Filmade mest denna dag så har inte så många bilder..


Söndag 24 april.
Sagas barnkalas.



Rosa och vitt! och självklart hello kitty tallrikar :)



Här fikas det. 6 tjejer var bjudna men det kom bara 3. 1 visste vi att hon inte skulle komma och 2 dök inte upp men det var trevligt och alldeles lagomt ändå :)



Vi lekte lekar och fiskade fiskedamm! Alltid populärt :)



Coola brudar! Det låg varsinna brillor i deras påsar :)



Efter kalaset bjöd vi mamma, pappa, brorsorna Daniel och Tobbe och Tobbes tjej Sara på middag!
Hur trevligt som helst och så spelade vi kubb efteråt :)





Kevin gillade läget med all uppmärksamhet :)


Måndag 25 april.

 

Bennys vän Pierre kom hit med sin dotter Kira som också fick sig ett par gigantiska brillor :) Vi grillade och åt gottt och tjejerna hjälpte mig att rensa lite i rabatten :)



Jag ska väl inte vara sämre haha :)


Tisdag 26 april.

Vi träffade Pierre och Kira igen, dagen spenderades i nya lekparken nere på orsa och vi käkade glass, sen åkte vi hem till oss och dom sov över.

















Onsdagen spenderade vi också i lekparken sen lämnade vi Pierre och Kira för att åka hem och äta lite mat.
Efter maten var vi så slut efter 1 hel vecka med förberedelser, folk, lek, fika, städningar mm så vi la oss supertidigt och tvärslocknade hela familjen haha.


Men trevligt var det :)

Nu har Kevin somnat här i mitt knä. Han blev så uttråkad av att sitta still och vänta på att jag skulle bli klar med detta långa inlägg så att han somnade stackars..
Min kock står i köket och fixar med käk <3

Nu blir det nog inge mera dator för idag, resten av dagen ska nog spenderas med barnen.
Det blev ingen promenix tidigare... Det fick helt enkelt bli en vilodag här hemma.


Kramar!





Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med massa bilder!

2011-05-02 @ 15:38:03
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0