Kevin 5 månader!!


Idag blir min lille kille hela 5 månader!! :)
1 månad till så är han alltså ett halvt år! Man slutar aldrig att förvånas utav att tiden går så himla fort..



Han är så himla glad hela tiden och han babblar på för fullt.. babababpapapamamapapa låter det när han pratar och ibland riktigt skriker han ut det han vill säga :)
Han sitter riktigt bra men kan inte sitta själv ännu, han är väldigt stadig.. Mitt lilla <3

Idag har vi varit på mamma-baby gympa..



Bild ifrån gympan :)
Supergladd och leker på för fullt. Idag var det nära att han vände sig ifrån rygg till mage. Ifrån mage till rygg har han kunnat ett tag men han har inte varit så förtjust i att ligga på golvet tills nu. Helst ska han sitta eller stå :)

Efter gympan åkte vi hem, åt lite lunch, duschade och sen har jag baaaara tagit det lugnt och lekt med Kevin. Saga kom hem efter första dagen i skolan efter påsklovet och skulle leka med sin vän Emma men när hon gick hem så var Saga helt slut så hon lade sig och somnade på våran säng och sover fortfarande.
Kanske något på g? hon brukar bli så när hon är på väg att bli sjuk, men man vet aldrig det kan ju vara att hon helt enkelt bara är trött..


Här är en lite bättre bild på min fina ängel jag fick.



eller kanske inte bättre men nu ser man hur stor den är! :) Väger säkert 10 kg!


Idag har det snöat lite till ochh från... Fy så kallt det har varit idag. Vart tog sommarvärmen vägen som kom hit och gjorde mig pigg och lycklig för en stund!?
Värmen är avstängd här hemma nu så inne är det riktigt kallt!! BRRrrr! Sitter med tofflor, tjocktröja och filt!


Ha det så bra!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0