Jag + Klänning = Sant!


Jag har kommit fram till att mitt favoritplagg är KLÄNNINGEN!

En klänning kan finnas i alla olika stilar. Den kan vara tuff, snygg, sexig, vardaglig, enkel, för mycket, cool, ja you name it! :)
Jag har alltid älskat klänningar och när sommaren kommer så är det just klänningar jag är ute efter. Jag är ingen kjol eller shortstjej utan jag slänger heldre på mig en klänning.

Den kan också bäras ensam eller med ett par tights, leggings, byxor, tröja, jacka eller något annat. Ett oerhört variabelt plagg!

3 klänningar i min smak!








Något som känns helt rätt just nu i klänningmodeller är ju helt klart "rockabilly looken" Hur fint som helst!!



Denna gillar jag!!!! :)


Vad är ditt favorit sommarplagg??


Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Matildan

Men åh vilka fina klänningar! Kan verkligen se DIG i dem allihopa!!

Jag älskar oxå klänningar, och tunikor!

Tyvärr passar min kropp inte riktigt i klänningar, bättre i tunikor, men jag gillart! =)

KRAM

2011-05-20 @ 10:56:22

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0