Irriterad!


God kväll..

Ligger i sängen, kikar på big brother och känner mig irreterad.
Varför?
Jo.. Benny skulle ju komma hem ikväll. Hade väl räknat med att han skulle vara hemma vid 22-23 tiden men han ringde vid 17:00 och  jobbade fortfarande och han sa att han inte visste alls hur det skulle bli nu dom kanske skulle sova borta 1 natt till men han skulle höra av sig när han visste. Tiden gick och jag hörde ingenting och vid 21 tiden ringde jag honom då visste han fortfarande inte, dom satt och diskuterade saken.
Nyss fick jag ett mess där det stog att han kommer hem i morgon men vet inte när...!

ÅÅÅåå Vad irreterande. Jag som väntat och väntat och sett fram emot denna kväll. Och vad är det för mening med att komma hem i morgon mitt på dagen kanske och så ska dom åka på söndag? Då kan dom ju lika gärna vara kvar.. eller?

Hmm jaja det är som det är då. Tråkigt att han blir hemma så kort tid bara, det possitiva i det hela är väl att det blir pengar såklart haha men ändå det känns så onödigt på något sätt att han inte hinner vara hemma ändå. Jag menar, söndagen går ju ändå åt på att packa osv så den dagen kan man ju inte hitta på något i alla fall.

Jag hade planerat att åka och handla imorgon på MAXI eftersom att han skulle komma hem det är ju skönt när man har hans hjälp. Men jag kanske kan slita med farsgubben istället så han får hjälpa mig han kom ju hem idag i alla fall :)


Hoppas ni haft en bra dag!

God natt! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Det löser sej. Kram på dej.

2011-05-28 @ 11:19:58
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0