Helt off!


Hej på er.

Just nu känner jag mig verkligen helt off vad gäller min blogg. Dagarna bara rullar på, jag hade kunnat blogga omm hur mycket som helst egentligen men har ingen inspiration alls what so ever..
Tråkigt, jaaa men jag tror nog att dom flesta bloggare kan få någon period då det blir dåligt med inlägg.

Jag kan få någon slags ångest över att jag inte bloggar. Tänker att ni läsare tycker att det är skiiit tråkigt att läsa min blogg och följa den när det inte händer något. Förstår det fullt! Men nu hoppas jag att det blir en vändning i detta  och att jag får tillbaka lusten ooch inspirationen.
I stort sett varje dag så tar jag bilder med min telefon som jag tänker kan vara roligt att lägga upp på bloggen men om den dagen går så är det ju inte så kul att lägga  upp någon dag senare så då blir det inte av alls. Tiden bara rinner iväg och när jag har tid så sitter ju oftast B vid datorn..
Jaja det är som det är helt enkelt. Hoppas som sagt på att jag får tillbaka mitt bloggkli i fingrarna. :)

Hittills känns denna dag riktigt seg.
Jag sitter i soffan osminkad med påslängda myskläder och med håret slarvigt uppsatt i en hårknut.
Saga sitter på sitt rum och ritar en teckning på mig, Benny ligger i ett bad och Kevin ligger på våran säng och sover lite, när han vaknar upp ska han också få bada.
Senare vet jag inte alls vad som händer, det är ju söndag så inte blir det nog mycket gjort denna dag inte. Kanske dammsuga lite och ta en tur bort till mina  päron på en kopp kaffe eller två :)
Saga skulle bada där borta i alla fall. Hon skulle bada här hemma men helst velade hon bada där borta. Hmm jaha jag frågade varför "Jo för det är roligare där, dom har inga leksaker"
Nähä jag  trodde att man velade ha leksaker när man badade. Men du behöver ju inte ha några leksaker när du badar här heller om du inte vill det.
"nä men det är inte samma sak, det är mysigare där"
Haha ja barn är  då roliga. Så hon ringde morfar och frågade om hon fick bada hos dom :)

Det mesta är ju roligare och mysigaare hos andra ellerhur? Det kommer jag också ihåg som barn :)



Regnet bara öser ner. Nä nu får det väl ta och bli lite finare väder igen så att vi kan vara ute och njuta :)



Kramar till er! <3



Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja men gör det! :)



Jag känner förresten igen mig lite i det du skriver..Bloggtorka får jag med lite titt som tätt och blir samtidigt nästan lite stressad när jag inte uppdaterat på ett tag..



Helgen har varit bra! Din?



Kram

2011-05-15 @ 21:35:33
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0