Helt ensam.


Har precis nattat mina underbara barn vilket gick jättebra.

Nu då?

Ja nu sitter jag här i soffan helt ensam. Benny blir borta och fiskar till sent så denna kväll får jag spendera ensam. På någoot sätt känns det skönt samtidigt som det är lite trisst att inte ha någon att prata med. Funderar på en gång om det finns något gott att äta haha :)
Varför det? Blir nästan som att jag måste sysselsätta mig med att äta i min ensamhet. Ska något att tugga på bli mitt sällskap?
Nej jag ska nog hålla mig. Vi får väl se hur det går. :D

Den fula vanan hade jag jämt förr. När B jobbade borta och Saga hade somnat så tog jag alltid något att äta, oftast onyttigt så jag antar att det är därför tanken slår mig just nu.

Borsta tänderna...!
Ja det kan jag göra. Har ni provat det?
Om man är gottesugen så ska man borsta tänderna. Suget försvinner då, om inte annat så är det äckligt att äta efter att man har gjort det.
Ett tips!

Nej nu ska jag kika vidare  på tv:n och blir suget för stort så går jag nog och ger gaddarna en omgång! :)



Haha!!


Ha det nu så bra!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Hua... Hoppas han hittar nåt jobb så du får vara hemma lite längre!!! :) Det löser sej säkert för dej med tror du inte? Du har ju haft lätt för att få jobb tidigare! Vad vill du göra?

2011-05-18 @ 21:14:21
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0