Grattis till mig & Malin!!


Idag den 4 maj är det 25 år sedan som jag kom till världen så grattis till mig haha :)

Tog kort på lite gammla bilder som jag har här hemma. Har inte så mycket bilder på mig som liten allt är ju hos mina föräldrar såklart, men har lite i alla fall :)



2 år kanske och ser riktigt busig ut med glugg mellan framtänderna haha :)



Här har jag skojjat till det med hatt och kanske mammas jacka och så träskor såklart :) står väl och skrattar åt mig själv haha.



Lite stor morgonrock :O



Jag och en ung pappa :)

Kul med gamla bilder...


Idag fyller min kusin Malin också år!
Stooort GRATTIS till dig! <3


Har inga som helst planer för idag.... Jag ska bege mig ut på en promenad nu sen ska jag väl hem och ta reda på tvätt, dammsuga osv haha, vilken födelsedag va :)
Men man bryr sig ju inte så mycket längre när man fyller år. Kalas med trevliga människor ha vi ju redan haft så jag är nöjd :)
Men en liten bit glasstårta ska nog slinka ner. Fick en glasstårta gratis ifrån ica MAXI nu när jag fyllde år som alla får. En tårta och en tårtspade... Så fika ska vi ju göra i alla fall :)


Kramar till er i kylan! <3






Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS!!

2011-05-04 @ 15:19:15
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0