God morgon!


Hoppas att ni sovit gott.
Jag har varit ut på en gå/joggingtur nu på morgonen. Kom hem och åt lite frukost, myste med Kevin, duschade, fixade i ordning mig och nu har Kevin vaknat upp precis ifrån sin morgonnap :)
Så nu ska jag ge honom lite gröt och lite senare ska jag komma mig iväg till min kära vän Linda och träffa henne en sväng idag :)

Känns skönt att kliva upp tidigt och få lite gjort..

Idag väntas det regn enligt väderprognosen. Tråkigt.. Det blir väl att hålla sig inne och hitta på något antar jag.

Ha det så bra så länge!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som du har en fin dag framför dej :)



Hur går det för dej att springa Emelie? Blir det bättre och bättre?



Kram!

2011-05-17 @ 10:28:45
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0