"Gammelmormor"


Hej på er.

Hoppas att du haft en bra dag! :)

Vi tog oss en promenad när Saga kom hem ifrån skolan.



Hon tyckte att det var jobbigt trots att hon cyklade. Hon stannade lite längre fram, klev av cykeln och när jag kom dit så låg hon inne i busskuren och sa "Jag ger upp, nu tar jag bussen hem" Haha :)

Promenaden avslutades hemma hos mamma "mormor" men hon hade inte kommit hem ifrån jobbet än. När hon kommit tog vi oss en tur hem till min mormor för att hälsa på "gammelmormor".

Vi fikade lite sen hjälpte Saga och mamma henne med att köra bort lite säckar med löv osv ifrån gården, jag Kevin och mormor satt kvar inne och tjattrade. Riktigt trevligt har vi haft i alla fall.



Saga och Kevin hos "gammelmormor" <3



"gammelmormor" och Kevin! Så fina så :)

VNär vi åkte därifrån så var det en trött Kevin som satte sig i bilen.



Somnade med favvoleksaken (trumpet) hårt hållandes i handen :) Gullungen!

Väl hemma så kokade jag lite ägg för att göra mat/kvällsmat.. Saga har ätit så mycket redan så jag ansåg att det inte var nödvändigt att laga mat och jag klarar mig alltid så det fick bli kvällsmat som mat idag :)
Har precis fått i mig den och Kevin sitter i gå stolen och väntar på att jag ska ta upp hans leksaker ifrån golvet haha.. Sällan :D

Sen ska jag natta barnen och så blir det tv :)

Ha en fin kväll!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0