Finbesök & finmat!



Hallå där!

Linda och Liam kom hem till oss och hälsade på idag! Så himla mysigt att ha dom på besök! Att bara träffas, dricka kopiösa mängder med kaffe och snacka skit det är vi bra på! :)
Stackars Liam blev jätterädd för Sagas drake "mjukisdjur" som hon har på sängen.. Men annars gick allt bara finfint :)

B var och hälsade på en av sina kompisar under tiden och när Linda och Liam åkt så åkte vi för att hämta upp honom nere på byn :) Idag stog det pyttipanna på matlistan men B hade tydligen bestämt att han velade ha pizza.. Jaha så finmat fick det bli :) Eller ja finmat och finmat. Det är ju fint att man slipper laga mat i alla fall :D


Jag fick en fin present av Linda också eftersom att jag fyllt år..

Jättefin!





"störst av allt är kärleken"

Den fick hänga på väggen brevid köksfönstret! :)
Tack Linda! <3


Nu ska vi ta oss ner till affären och handla lite och så ska jag på statoil och hämta ut ett paket ifrån H&M. Fick bara lov att klicka hem några plagg för att prova och en ny bikini nu till sommaren! :)

Kramar! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0