Energi.


Hej på er..

Kroppen sprudlar av energi men jag vet inte vart jag ska göra av den :)
Denna vecka har jag endast kommit ut 1 enda gång för att "motionera" så lite ångest har jag över det men det får helt enkelt bara vara så. Jag har inte haft någon lust alls och bara varit lat. Kanske är det därför jag har sån energi nu. Jag har väl samlat på mig energi och inte blivit av med den så här hemma har jag sjungit och skuttat runt och tokat migf med Saga :D
Hon har sagt "Men mamma!" som att jag skulle vara pinsam haha. Så sa hon att om någon skulle fråga vad det var för fel på mig så skulle hon säga "Hon fick helt enkelt en träbräda i huvudet när hon var liten" Haha hennes humor är det inget fel på i alla fall :)

Tro vad denna dag bjuder på ?

Vi har absolut inga planer. Kevin ligger just nu och sover en stund och Saga är ute och leker som vanligt. Jag ska väl in  och dra på mig masken som jag inte gjort än och så ska jag se om jag kan ta tag i garderoben (ser ut som sju svåra år)
Fint väder är det ju idag så jag hoppas att vi tar oss en skön promenad. Säker hem till mina föräldrar och hälsar på. Pappa kom ju hem iffrån jobb igår och åker i morgon igen så han borde man ju träffa lite när han är hemma.

Snart drar B iväg och jobbar. Natten till måndag stickar han så det ska bli spännande och se hur det går både för honom och för mig som helt plötsligt blir ensam med båda barnen, det har jag ju inte varit än :)
Kommer då sakna honom extremt mycket...

* * Blommor * *





Blommor har jag inte köpt ÄN! Älskar när man precis planterat ut blommor i lådor och krukor. Då käns det att det är sommar..
Måste inhandla lite snart..

Ha en fin dag!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fina bilder!

2011-05-21 @ 13:19:41
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Nina

Nej de där med att leta hus är inte kul.. inte längre då vi känner sån press på att hitta ett innan sista juni. Risken finns ju att vi kommer ta ett hus som vi tycker "duger" bara för att tiden för letande inte finns. =/ Vet du om de finns några lediga lägenheter på Dr ahlbergs? 4 or? Vi trivdes jätte bra där. De är det ända lägenheter jag kan tänka mig flytta till. Sätter mig ALDRIG i en lägenhet nere på Orsa med 2 barn, hund och katt.

Bor ni kvar i 3an? Trivs ni bra på Dr Ahlbergs? Kram

2011-05-22 @ 17:45:40
URL: http://www.shinysister.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0