En ny dag nalkas.


God morgon!

En ny dag har kommit och idag är känslan bättre.
Jag och Saga försov oss i morse och hur vi kunde göra det har jag ingen aning om men så var det i alla fall. Vi vaknade den tiden hon brukar gå utanför dörren så jag skyndade mig upp och packade ihop hennes saker, hon slängde på sig kläderna och jag bredde en smörgås som hon fick äta på vägen haha.
Hur det kan vara men allt gick bra i alla fall och hon hann i tid :)

Jag klev upp med Kevin som också vaknade samtidigt och gav han lite välling, åt frukost och så har vi bara myst, kramats och lekt :)

Nu har han precis sovit sin lilla morgonlur och jag har satt igång en tvättmaskin, idag är det tvättdag.
Funderar på om vi ska ut och ta en liten promenad om vädret tillåter. Det ser lite halvmysko ut ute.


Igår åkte jag hem till mamma. Höll på att krivera här hemma av tristess. Jag hjälpte henne med att göra slingor i håret. Benny ringde och sa att han kanske kommer hem redan nu ikväll. Vi får väl se hur det blir.

Slänger in en bild på Saga och en höggravid jag!



Saknar den där magen faktiskt :) Tänk att det var just Kevin som låg där inne.. Så häftigt att tänka på!!

Ha en fin dag!
Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0