Det går segt... & Saga 3 år!!


Hej på er.

Ja det går trögt med uppladningen av foton.. Jag har varken haft ork eller lust att sitta och lägga in bilder på datorn så bilderna jag lovat kommer att komma upp men det går lite segt bara :)
En blogg utan bilder är inte så rolig. Tycker jag i alla fall.

Idag har jag varit ut på en powerwalk/joggingtur Superskönt! Kondisen tar sig men är inte den bästa kan jag lova. Joggade förbi en gammal farbror som var ute och gick med sin hund och jag kände verkligen att nu orkar jag inte längre men velade i alla fall ta mig förbi gubben utan att se för bedrövlig ut haha. Han stannade upp och tittade på mig och sa "är det inte jobbigt att springa" Med ett leende sa jag jo fy tusan och joggade vidare samtidigt som jag likagärna kunnat lägga mig ner och döö haha orkade knappt få ur mig orden... Men men det tar sig sa mordbrännar´n!

Det blev att slänga sig in i duschen och sen bar det iväg till dollarstore med pappsen en vända. Det åts pizza till mat idag, inte det nyttigaste men ack så gott!! :D


Igår kikade jag igenom lite gamla mail och hittade lite gamla bilder! Hur skoj som helst. För 4 år sedan hade jag en mobil som jag kunde skicka bilder till min mail med, hur bra som helst.. Hade totalt glömt av det så det var riktigt skoj att kika på bilderna igen.

Hittade gamla bilder på Saga då hon var 3 år!!













Kul med gamla kort!! :)

Idag har det varit riktigt kallt tycker jag. Precis innan min promenadi morse så kom världens hagelskur och så hörde jag av mamma att det hade snöat på morgonen!!
Saknar redan värmen som varit!! Haha
Tänk att det brukar vara så... Sommarvärme i april och så kommer kylan och gör av sig sitt sista i maj..
'

Hoppas ni haft en bra dag!

Idag är det utröstning i Big brother! Ska bli spännande att se vem som åker ut.....
Hoppas Madde! Hon är så bitter och trååååkig och det enda hon gör är att titta på sina nya tuttar! och varför denna strävan efter att vika ut sig och vara med i porrfilmer?? Hmm undra hur hon är funtad igentligen!

Finns såklart andra också som borde åka ut men det är mera rättvist om Madde åker hon som varit där inne kortast tid tycker jag i alla fall..

Spännande nu när alla är nominerade! :)

Nu kanske inte just du som läser är så intresserad av big brother men om du är det så får du gärna komentera om vem du vill ska åka :)


Trevlig kväll!

Kramar <3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0