Där stog han!


Hej på er mina kära läsare! :)

Nu är det bättre haha. Klev upp i morse och åt lite frukost med lilla gumman min och sen slappade vi lite i soffan framför tv:n
Efter ett litet tag plingade det på dörren och som vanligt tänkte jag att det var någon kompis till Saga som velade leka. Jag kikade ut igenom köksfönstret och såg en stor resväska!

Ja men där stog han! Mitt hjärta, min drömprins alldeles svettig och go haha :D
Känns skönt att ha honom hemma nu och att han kom hem så pass tidigt ändå.

Saga har sprungit iväg till sin vän Emma på kalas och blir borta till 15:00 och efter det så drar vi in till mora och äter lite slaffs på mcdonalds och så ska vi handla på MAXI :)

Ikväll blir det myyyyys!!


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart!

2011-05-28 @ 15:17:05
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0