2 maj.


God morgon..
Eller morgon och morgon, för mig är det i alla fall morgon :)
Sitter fortfarande i morgonrocken i soffan och myser! Har fipplat runt lite här hemma och sitter nu och funderar på om jag ska bege mig ut på en promenix...?
Känner mig lite kluven i den frågan men måste nog bestämma mig snart om jag ska hinna ut en sväng. Det känns så skönt att ha det gjort relativt tidigt på dagen så kan man ägna sig åt annat sen.

Jaja jag får se hur jag gör, det lutar nog åt en promenad skulle jag tro..


Imorgon blir Kevin 5 månader!! & på onsdag fyller jag 25 bast!!
ojoj tiden går fort!!
Det blir inget kalas för min del. Eftersom att Saga och jag fyller så tätt så ser jag att mitt födelsedagskalas blir samtidigt som hennes. :)
Men om någon vill komma förbi på en kaffe ändå så är dom ju självklart välkomna.. :)


Igår åkte Sonia ur big brother. Spelade inte mig någon roll egentligen, men velade helst att Madde skulle åka.
Den jag vill se som vinnare  är i alla fall Simon! Härliga kille! :)


Nu ska jag ge Kevin lite mat medan jag ska bestämma mig för hur jag ska göra med prommisen!..
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Vad har du för planer?

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis i förskott!! Sonia gillade jag inte, dryg tjej tycker jag... Å lilleman är redan 5 månader. Tänk vad tiden går!!

2011-05-02 @ 13:23:11
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Bilder kommer, så fort vi har sakerna :)

Du kämpar på bra du med gumman!! Hur långt har du kvar till en femma? Ibland går det trögt... Jag har gått ned strax över 4 kg sen nyår... Det är inte snabbt det inte...

Hoppas ni får en fin dag i kylan... Kramar

2011-05-02 @ 13:40:59
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0