Underbara älskade sol.


Helt underbart att kliva upp till så vackert väder!
God frukost har avnjutits, en naken Kevin har legat och myst med oss i sängen och lyckats kissa ner haha, sånt som händer :)
Kevin har badats, jag har duschat och nu sitter jag och har honom sovandes på bröstet efter att han ätit :)

Tro vad denna dag har att erbjuda?
Antar att det blir fullt upp. Ska fortsätta gå igenom prylar som ev ska säljas, pengarna vi förhoppningsvis får ihop kommer självklart att gå till nya kläder till barnen.. Dom växer ju så det knakar! :)
Ut i det fina ska vi nog också. Vill ju inte att vi ska missa denna vackra dag.

Telefonen ringde tidigt i morse. Det var mamma och hon berättade att det var ett hus som stog i lågor nere på byn.. Det är ett hus med två lägenheter och i ena lägenheten vet jag vilka som bor där.

Tänker på er i denna tragedi!!



Vet inge mer än att en person befaras ha omkommit, 2 är alvarligt brannskadade och 6 stycken är rökskadade i olika grad (enligt dalarnas tidningar)


Har du någon rolig utedagsplan idag?

Kramar! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0