Söta flaskor!


Hallå där!

Hoppas att ni mår bra och njuter av det fina väder vi har! Ja nu kanske inte alla har fint väder men här har vi i alla fall riktigt soligt och fint och det droppar ifrån taken, så himla härligt!!
Till skillnad ifrån gårdagen som bjöd på myyyycket snö!

Har ni sett dessa söta flaskor då???!



Skulle gärna velat ha dessa i badrummet! :)
Söta parfymflaskor ifrån IKEA´s serie YNGAREN 99:- för dessa 3!


Idag är en skön hemmadag.
Har badat Kevin och spelat spel med Saga, druckit kaffe, städat lite, och varit ner och handlat. Idag blir det pannkakor här hemma hos oss som B nu står och lagar i köket.. Jag är ingen pannkakefantast men igår så blev jag väldigt sugen på pannkaka! :P


Vad äter ni idag?

Kramar <3

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att höra att du mår bättre :) Å så solen skiner, vad härligt det känns då!!! Med familjen är det bra. Thord jobbar, jag pluggar å jobbar, fullt upp men helt OK. Idag är vi lediga å ska bowla med barn å vänner. Sen käka ute någonstans. Hoppas du å familjen får en fin fortsatt helg!!

2011-03-12 @ 10:09:06
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0