Sessan..


God dag.

Har ni ställt om klockorna till SOMMARTID!! :) Visst är det skönt att säga det! Sommartid....
Klev upp i morse och åt en god frukost med min fina familj. Efter det var det lite mamma, dotter tid :) Saga skulle få plattat hår och smink, naglarna skulle vi också måla men vi struntade i det för att hon velade ut och leka :)



Så fin så
:)
Igår toppade jag henne så det är klart att hon velade fixa håret lite idag.. Vad tiden går fort! Nu den 22 april fyller hon 7 år!! Hon sjunger och dansar för fullt vilket hon alltid gjort men nu ska det ju spexas lite extra och det ska sminkas och fixas :) <3

B gick till en kompis och hälsade på och vi tog oss en promenad till mormor och morfar för här är vi bjudna på stek idag! MUMS!



På vägen skulle det lekas lite i en lekpark där jag själv lekt mycket som liten men då såg det annorlunda ut och nu har dom ju bytt ut allt :) Det var riiiiktigt skönt ute idag och jag kände verkligen att jag velade gå mycket längre men inte velade jag plåga Saga med det :)
Ska nog kanske gå och möta Benny sen istället när han ska röra sig hitåt för lite mat.
Jag njuter riktigt nu när jag är ute och går och får känna asfalten vart jag än går och att luften är så skön, sval men inte kall så att man fryser! :) Underbart...

Nu ska det drickas lite kaffe och så ska jag lyxa till det med en bit snickerskaka som jag tagit hit :) Förut skrev jag ju ett inlägg om "Gissa bakverk" och tyvär så är ni ju så tråkiga som inte gissade!! Skärpning haha. Therese gissade i alla fall och hade rätt.. Det var ju snickerskaka :)
Har ni inte ätit det så GÖR DET! :)
Pappa sa till och med att det måste vara det godaste kaka han någonsin ätit.. Gulliga pappa :)

Kramar till er!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Saga är verkligen sin mamma upp i dagen. Hon är så lik dig och så vacker.

2011-04-01 @ 15:40:58
Postat av: Emelie

Men tack kära Helen va gullig du är.. Kul att du hittat hit till min blogg också :) Kul att se dig igår i förbifarten på skeer. Du ser alltid så fräsch och fin ut!! :) Kramar till dig.

2011-04-02 @ 19:24:08
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0