Rocky road!


Mmmm. Det sitter jag och funderar över att vräka i mig lite av!! Jag blev så himla sugen på glass idag när vi var och handlade. Först var vi på willys där jag först började kika på glass och kände att det skulle vara så himla gott, men jag var duktig och köpte ingen glass haha tänker ju såklart på att jag ska vara lite nyttigare av mig så att jag kanske kan förlora något gravidkilo.
Vi skulle in på MAXI också, affärerna har ju olika bra erbjudanden som måste utnyttjas haha :D På MAXI gick jag förbi glassen ännu en gång och kikade in olika sorter som verkade så himla smaskiga!! Fick syn på ROCKY ROAD och det var kört!
Jag kunde inta stå emot så nu blir det att frossa i lite glass!!



Ja varför inte tröstäta lite för den dåliga karaktär man har :)


Har du också svårt att stå emot godsaker?


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Igår plockade jag på mej choklad på affären, men la tillbaka det i hyllan ;) Jag ska ner mina kilon!! Glass är gott...

2011-03-16 @ 20:51:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0