Rensning...


Håller på och går igenom en MASSA kläder här hemma!
Fyyy vad jobbigt det är och tid tar det men det är ju sånt som måste göras...



Jag har sparat vartenda klädesplagg efter Saga "ifall det skulle komma en till liten flicka" :)
Men denna gång blev det ju en pojke så alla dessa kartonger ska nu bort! Eller ja, jag kommer inte orka ta allt nu men babykläder ifrån strl 52-74 har jag gått igenom hittills så det ska jag se om jag kan få ivägsålt på skeer nu när det är barnprylsförsäljning.

Nog känns det lite i hjärtat att göra sig av med kläderna som lilla sessan haft på sig när hon vuxit upp. Det finns ju en del minnen ju :)
Men en del plagg som jag verkligen var fäst vid, dom stannar nog i en kartong i alla fall haha..
Jag har verkligen huuur mycket som helst som bara tar en massa onödig plats när man egentligen inte har plats så nog ska det bli skönt att göra sig av med en del också.

Har en massa andra barnprylar också som jag skulle vilja bli av med men jag får nog ta sånt till höstens försäljning istället så att jag hinner att gå igenom prylarna eller så blir det att sälja på blocket kanske?..


Idag var planerna att jag skulle ut på en promenad med kära Linda och Liam och ta oss en fika, men Benny har lyckats smitta ner mig med HALSONT!
Det gör riktigt ont bara man rör på tungan ochnär man ska svälja. Vill ju såklart inte smitta dom så det blev inget med den planen.
Blir istället att sitta hemma och fortsätta med klädrensningen som sagt. Men sen var ju vädret inte det bästa heller.. Är väldigt trött på snön nu men denna snö tar nog med den andra snön och snart kan vi gå på bara vägar igen! JIPPI!! :D


Kramar! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0