Ont i halsen!!



Jag har så ont så ont...
Jag hatar verkligen att ha ont i halsen. Kan nästan inte svälja, värst är det ju på kvällen/natten såklart. B har likadant. Han drog i sig lite koceliana (kan inte stavningen haha) men det fick ju inte jag ta eftersom att jag ammar. Gravida fick men ej ammande!! GaaahH!

Jag får väl suga mig blå på halstabletter och hoppas på bättre tider helt enkelt.

Det som suger med detta är att det är så otroligt fina dagar just nu! Varm och skönt är det också! Skulle ju gärna vilja vara ute i det fina med familjen men nu missar vi det. Men jag antar att det kommer fina dagar framöver också. Jag ska väl inte gräva ner mig helt och hållet.

Nog klagat nu :)



Hittade en tuff liten kille på google..



Fick bara lov att lägga ut den :)


Kramar till er!!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0