Onepiece!


En StoOOooR MUST HAVE!




Vad tycker ni om dom populära Onepiece dressarna?

Dom har ju varit populära ett bra tag men jag måste ju erkänna att i början när jag såg dom så tyckte jag att dom var såååå fula.. Hur kan man gå klädd i nått sånt där? Haha.

Men.... allt efter att tiden har gått så har jag börjat gilla dom mer och mer och tycker att dom ser jättemysiga ut! Inget jag skulle gå med någon annanstans än hemma tror jag.. :)
Riktigt myspys!

Om ni såg Big Brother igår så hade hela gänget en sån på sig :)

Synd bara att dom är så dyra...


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är oxå dubbel gällande detta klädesplagg!!

2011-03-02 @ 20:51:17
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: lotta karlsson

Hej vännen!!

Tyckte lika som dig om dressarna,men sen köpte Rassan och Marcus en varsin,,,dom är ju URLÄCKRA!! Riktiga MYS PYS Kläder!! Men så dyra,,,Ha det gott!! Love you all!! Hälsa,,Kramiz Din Moster<3

2011-03-04 @ 20:12:14

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0