Nästan 1 vecka har gått!


och jag har nästan inte bloggat ett dugg på denna tid.
Vad beror då detta på.??
Jo lite allt möjligt faktiskt, mina dagar har varit lite upp och ner och bloggandet har bara inte blivit så prioriterat.

Lite som hänt sen sist i korthet kan jag ju bjuda på i alla fall.


fredag förra veckan spenderade vi på lekkompaniet bland annat



Jag satt med Kevin som tydligen var supertrött och sov under hela vistelsen där. Karlarna B och P lekte med barnen för fullt.
Saga och Kira hade det toppen och såklart skulle det fikas en del också :D




Har plockat och ändrat om på lite småsaker.




"tronen" har invigts också :) alltså barnstolen i köket... Han sitter bra i den med en kudde framför så att han inte tipper framåt :)
Känns så kul att ha han sittandes vid bordet så ser han vad som händer och vi får mer kontakt med honom än att han ska sitta i sin babysitter brevid på golvet.



I tisdags så var det mamma-babygympa igen, kändes skönt att sätta igång igen efter ett träningsuppehåll på nästan 2 veckor.
Efteråt så åkte jag förbi MAXI och köpte med mig chokladsemlor hem eftersom att det var fettisdagen :P
Träning & Semla I KNOW!! ingen vidare kombo men såå gott och man ska ju äta semla på fettisdagen haha.
Chokladsemla var gott men jag föredrar nog vaniljsemlan...


Igår hjälpte jag mamma och pappa med att planera och designa kök åt dom. Riktigt bra blev, men det visar sig hur det slutar.
Det var riktigt kul. Skulle kunna jobba med sånt!!! :)

Idag då. Jag har inte gjort något speciellt alls idag och kommer inte att göra det heller. Bara mysa och vara med familjen idag känner jag :)

Så nu ska jag fortsätta att mysa och så hoppas jag att ni alla mår bra..


Kramar till er! <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att se dej här, hoppas du mår bättre! Å så roligt med köksdesign... Särskilt då det är till någon annan :) Kram på dej.

2011-03-11 @ 07:33:44
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0