Lite hit och dit.


God kväll :)

Sitter hemma hos mina päron, B och pappa skulle tydligen kika på fotboll :D
Dagen idag har varit riktigt trevlig.
Jag och Kevin var in på mamma-babygympa som vi brukar varje tisdag. Tro när kondisen ska bli bättre? Haha jag blir svimfärdig varje gång jag är där. Läskigt! Men det är väl för att man är så otränad och anstränger sig så pass som man gör, jag menar man är ju ändå 10 kilo tyngre än vad man var förut.... *suck*

Efter gympan åkte jag hem gav Kevin mat, duschade och sen åkte vi ner till Stefan och Sara på fika. Stefan blir 30 bast idag! :) Hurra hurra!
ÅÅÅÅååå herregud vad gott hon hade bakat!! Helst vill jag inte äta sånt alls men jag kan ju bara inte låta bli och är det kalas så är det ellerhur? :D
Snickerskaka tror jag att det hette som jag tyckte var så underbart gott!! Tänkte att jag skulle fråga efter receptet men neeeej då kommer det sluta med att jag väger 10 kilo till inom 2 månader hahaha :)
Nej då men glömde helt av att fråga efter det. Kanske det finns på nätet?

det var i alla fall väldigt trevligt att vara där och hälsa på.
Efter kalaset åkte vi hem, Saga lekte med en kompis och så kom mamma och pappa på besök.
Det var då det bestämdes att det skulle kikas fotboll så då blev det att åka hit och hälsa på :)


Hoppas att ni haft en fin dag!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag va nere på 57 efter att jag hade fått Jack. Då hade jag alltså ca ytterligare 4 kg att gå ner. Istället (under förra året och sommaren) gick jag upp!! Den 2a Januari fick det va nog. Våg stod på 63.3 och snart är den nere på 60 iallafall... Men mina barn är ju stora nu så jag kan inte enbart skylla på graviditet ;) Det kan du!! Han är ju liten ännu. Hur mycket har du kvar till målet? Tycker du ser så smal å fin ut så! Som vanligt!

2011-03-17 @ 23:20:13
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0