Kevin...


Utvecklingen går framåt och lillkillen är så himla duktig!



Han babblar och flinar mest hela dagarna. Nu tar han tag i saker och allt ska in i munnen. Vi köpte en bitring här om dagen eftersom att han gärna vill gnaga på ens hand direkt han får chansen. Hoppas inte att tänder är på g redan :S
Haha inte så trevligt om man ammar och han skulle få för sig att bita till då :D

Att ligga ner är ingen hitt. Han ska sitta, helst stå! Kanske gå också haha.. Ligger han ner på rygg så drar han upp både ben och armar precis som att han gör allt för att sätta sig upp.

Det går undan, 3 och en halv månad redan!!
Lilla <3



Halsontet känns bättre. Jag tog mig en tur bort till pappa på en kaffe. Rensa kläder kan väl vänta någon timme haha :)
B är hos en kompis och Saga blev hämtad ifrån skolan av morfar. Ikväll ska hon på disco på skolan :) Fick papper om det nu idag "samma dag" att dom inte kan informera några dagar innan då.. Hmm.


Vad gör du idag?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Den deporterade dalkullan

Nej men guuud vilken sötnos! Å vad tiden går fort! Tyckte det var nyss man följde graviditeten här på bloggen.. ;)

2011-03-18 @ 14:19:12
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Therese

SÖTNOS!!!



Svar: Ja vi får kämpa!! Men för guds skull Emelie! Kom ihåg att han bara är liten ännu å du har all tid i världen på dej! :) Jag minns efter Jack, när vågen sakta gick från (82!!) som jag vägde innan han föddes, ner mot 78,76, 69, 63 osv... Det löser sej! Kram på dej!

2011-03-18 @ 22:08:31
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0