Imorgon Falun!


Hej på er. Hoppas att allt är bra med er och era liv! :)

Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket, har mest velat umgås med familjen. Lekt med Kevin har jag gjort en hel del. Jag har varit hemma men också borta :) Jag har varit ut på promenader varje dag vilket känns skönt om jag ska kunna lyckas få vågen att vissa lite lättare :)
Jag har bogserat pappas bil till mora så den har blivit lagad och så fick jag själv en lampa släckt på min bil som började lysa på instrumentbrädan för ett litet tag sen. Fick lampan släckt gratis?? Trode att det kostade men han sa inget så jag var ju bara glad och tacksam över det :)



Imorgon åker jag och B till falun. Dags att kolla upp hur behandlingen går, om den tar på honom.. Men det tror jag, han har ju typ rasat 10 kg i vikt så den tar då på det viset i alla fall haha. Ska bli spännande att få veta hur det går i alla fall. Det bästa svaret vi kan få är ju att sjukdommen är borta men så pass bra tror jag ju absolut inte att det är redan nu.

Ja så imorgon blir det en tur, men utan Saga hon få vara med mormor och morfar eftersom att hon ska i skolan men så tycker hon inte om att åka bil långt så då blir det bara jag , Benny och Kevin.
Ingen shopping blir det dock fattig som man är!!! Usch, ja men så är det.... Benny har ju varit hemma i nästan 5 månader nu! Jobbigt, jobbigt men vi kanske börjar skymta ett ljus i den mörka tunneln nu.. HOPPAS HOPPAS!!


Kramar till er! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Kram till er!

2011-03-31 @ 08:31:45
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0