Helvetesmorgon.


Bråk är väl onödigt!?
Så har min morgon sett ut..
Jag och B bråkar aldrig, möjligen att det kan uppstå något tjaft om någon onödig sak någon gång men att vi bråkar är sällsynt..


Får så dåligt samvete mot barnen när det blir så. :(
Och varför skriver jag om detta? Jo jag tror inte att vi är ensamma. Nog bråkar väl alla någon gång och ingen familj är väl felfri.
Inte kan man bara skriva om guld och gröna skogar? Alla har sina dagar helt enkelt. Hur hade det sett ut om alla bloggare bara skrev om sina bra saker och hur felfria och perfekta deras liv var?? Då hade jag nog inte läst bloggar alls! Snacka om att känna press på sig och tro att man var den enda som hade brister..

Jag tog barnen och åkte hem till pappa och fikade lite för att "komma bort" Så kan jag och B prata ut sen. Vill ju inte att barnen ska känna av den dåliga stämningen..


Eftersom att B går sin behandling nu också så har han kortare stubin än vanligt så det beror väl lite på det också. Längtar tills behandlingen är klar....! Haha.

Hoppas att ni haft en bättre morgon..


Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Inte är ni ensamma om det inte!!

2011-03-22 @ 22:30:01
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0