Händer just nu....


Linda och Liam är här på besök.
Jag och Linda sitter och snackar skit :)
Liam och Saga lekar allt möjligt i heeeela lägenheten, Benny såller på och fipplar uti nå tv-spel och Kevin ligger i sin säng och sover lite :)

Jag blev uppdaterad om vart vi befinner oss i månaden, det vill säga att det inte alls är idag som saker ska lämnas in till barnprylsförsäljningen utan nästa fredag!!!!! Haha..
Så här har man stressat igenom allt och jobbat på som en galning för att bli klar tills idag och så tar jag fram pappret där det står (inlämning 1/4) Visserligen borde jag ha vetat det eftersom att försäljningen är den 2-3 April men i mitt lilla huvud så har jag helt enkelt ställt in mig på denna fredag haha :D
Så det kan gå.. "VIRRPANNA!" Men jag har det i alla fall färdigt och klart så nu slipper jag ju att tänka mer på det :)

Vad gör ni idag?

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Jobb å jobb å jobb... Men nu är det helg. Helg med mera jobb! Kram på dej!

2011-03-25 @ 16:58:10
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra - Den deporterade dalkullan

Bättre att vara färdig en vecka i förväg! ;)

2011-03-25 @ 21:08:51
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0