Finbesök...


Ja idag så var Linda & Liam på besök :)



Liam och Saga lekte på för fullt...!






Världens bästa Linda med Kevin <3


Det har varit en bra dag. Efter besöket så slängde jag ihop pasta och en god pastasås med ost, bacon, lök, vitlök och championer bland annat Supersmarrigt :P
Sen blev det att göra en del ärenden och så skjutsade vi Saga till sin mormor och morfar för där skulle hon tydligen sova :)
Sitter nu i soffan med Kevin sovandes gott brevid mig och jag njuter av hans andetag och det goa ljudet ifrån tuttandet på nappen :) Nu är det bara att vänta på att Big brother ska börja så ska jag faktiskt gotta mig med lite coca cola och salta pinnar ikväll. Fast det inte är lördag!! haha. Men på något sätt så tycker jag att jag är värd det efter en vecka med mycket slit... :)


Hoppas att ni får en fin  kväll!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Fina barnen å fina Linda!



Vad jobbigt för er... Men efter regn kommer sol Emelie, det vänder snart för er, hoppas jag verkligen!! Så ni får leva och ha det bra!

Vi har det helt ok ekonomiskt. Aldrig nåt överflöd men vi klarar oss bra vilket känns tryggt.



Man ska vara tacksam ändå, för det och dem man har. För rätt som det är kan livet bara vända och allt kan kastas omkull... Nej fy så trött jag är... Svammelmajja! :)



Kramar.

2011-03-25 @ 21:38:42
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0