Tysthet


Hej på er..

Har satt mig i soffan efter att ha vart ute med Kevin i vagnen en kort tur för att få han att sova en liten stund, han var sååå trött.
Det är tyst och stilla... Benny är hos en vän för att snacka lite skit och Saga är uppe vid skolan och grillar lite korv och spelar brännboll. Det var meningen att vi alla skulle dit egentligen men vädret såg inte så lovande ut och jag tänkte på Kevin att han inte ska behöva sitta i vagnen hela tiden i fall att det skulle regna. Så vi tog beslutet att vara hemma och hon fick följa med Emma och hennes familj upp i stället så att hon i alla fall fick vara med.

Annars har det väl inte hänt så mycket spännande idag. Vi klev upp ganska så tidigt sen har vi varit ut på en promenad och handlat lite. Sen skjutsade jag ner B till hans vän och åkte hem till mamma och pappa en sväng på en kopp kaffe och för att hinna med att säga hejdå till pappa som  skulle iväg på jobb. Vi var inte kvar där länge utan åkte hem så att Kevin kunde få lite gröt och sen blav det som sagt en liten liten tur ut så slocknade han på en gång. :)


En lugn och lite småtrisst dag idag men ändå skön skulle jag nog vilja säga om denna dag :)

"skönt att det kommer lite regn i alla fall"


Vad har du gjort idag?

Kramar!!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0